
Flyplassmanual
Flyplassmanualen inneheld informasjon om lufthamna, fasilitetar, tenester, utstyr, operasjonelle prosedyrar, organisasjon og leiing, inkludert lufthamna sitt styringssystem.
LES MEIR HERDokument og publikasjonar relevante for drift av flyside.

Publikasjonar relevante til tryggleik på flyside og operative endringar.
Operative endringar som rører operasjonar på flyside ved Oslo lufthamn, og som påverkar Avinor sitt styringssystem, blir publiserte på denne sida fram til dei er innarbeidde i styringssystemet.
Dersom du har spørsmål om endringane, kan du ta kontakt på e-post:
| Tittel | Gyldig fra | Link |
| Videreføring av begrepet "suspendering" | 20 MAR 2025 | |
| Frakoblingspunkt 4 flyttet østover | 04 JUL 2025 | |
| Handlingutstyr på 90-serien | 08 SEP 2025 | |
| Innføring av nytt tårnkontrollert område | 30 OCT 2025 |
Her vert sikkerheitsinformasjon som rører operasjonar på/ved flyside på Oslo lufthamn publisert.
Ved spørsmål, ta kontakt på epost:
| Tittel | Gyldig frå | Link |
| Push back | 15 MAY 2025 |
-------------------------------------------------------------------------------
Avinor Safety utferdar "Safety Bulletin" til alle aktørar på Avinor sine lufthamner.
Eit utval av Safety Bulletins som påverkar operasjonar på/ved flyside på Oslo lufthamn direkte vert lagt ut her.
Ved spørsmål, ta kontakt med Avinor safety på epost:
| Tittel | Gyldig frå | Link |
| Bruk av "Break Fans" | 23 JUN 2025 |
Her blir sesongavhengig informasjon som påverkar operasjonar på/ved flyside på Oslo lufthamn publisert.
Ved spørsmål, ta kontakt på epost:
| Tittel | Gyldig frå | Link |
| Vinterklargjering 2025 | 15 OKT 2025 |

Flyplassmanualen inneheld informasjon om lufthamna, fasilitetar, tenester, utstyr, operasjonelle prosedyrar, organisasjon og leiing, inkludert lufthamna sitt styringssystem.
LES MEIR HER
Snøryddeplan (Snowplan) er eit dokument som skildrar korleis lufthamna jobbar med snørydding og kva prioriteringar som blir gjort for å minimere forseinkingar.

All kranbruk innanfor ein radius på fem kilometer frå Oslo lufthamn skal varslast til og godkjennast av Avinor.

Pushbackmanualen har som føremål å visualisere pushback for den enkelte oppstillingsplassen.

Køyring på flyside er regulert i Ferdselsfolderen til Oslo Lufthamn.
Her finn du klormålingar på flyvatn for Oslo lufthamn. Merk at det enkelte dagar ikkje er mogleg å måla klornivå ute på fyllepunkt eller under tankbilpåfylling på grunn av for låg utetemperatur og isdanning på bakken ved fyllepunkta.
(Område UNSØ i rapportane er Utvidelse Non Schengen Øst).
Ved spørsmål til noko av informasjonen på desse sidene kontakt oss her:
E-post:
Foto: Jørgen Syversen for Avinor.