Oslo

    Den "nye hovudstaden for kul" har blitt ein heilårs favoritt blant reisande.

    Munchmuseet i Oslo ved solnedgang, med dramatiske rosa og oransje skyer i bakgrunnen, reflektert i vatnet under.

    Oslo, kjend som den "nye hovudstaden for Scandi-cool", er allereie ein stjerne. Stadig fleire turistar kjem for å oppleve Oslo, medan nye attraksjonar vil opne dørene sine i 2020 for å ta hovudstaden endå lenger. I tillegg er Noregs forretningssenter heimen til store selskap så vel som ei levande oppstartsscene.

    Moglegheiter for flyselskap

    Oslo er "in" – pressa rosar Noreg sin hovudstad, og eit aukande tal av besøkande kjem for å oppleve Oslo. Med nye store attraksjonar som skal opnast og ei levande næringslivs- og oppstartsscene, er det ingen ende på denne positive trenden. Indikatorar inkluderer:

    • Betydelig vekst i hotellkapasitet og Airbnb-bestillingar
    • Aukande passasjertal – både nasjonalt og internasjonalt, spesielt i VFR- og fritidssegmenta
    • Vaksande MICE-marknad – talet på konferansar har meir enn dobla seg
    • Stor potensial for endå meir reiser utanom sesongen
    • Oslo si vekst som kultur- og matdestinasjon

    Oslo er staden å vere – kontakt oss for å lære meir og diskutere dataene og dei framifrå moglegheitene som er tilgjengelege!

    Ruteoppmoglegheiter kjem snart tilgjengelege her!

    Oslo i Djupna

    Besøkande strøymer til for å oppleve Oslo, og stemninga i pressa styrkjer berre trenden: "Den nye hovudstaden for Scandi-cool," skriv Men’s Journal.The Times omtalar Oslo som "den nye hovudstaden for cool", medan New York Times rosar Oslo som ein destinasjon for matkultur.

    Folk samla rundt og på eit stupetårn på Ingjerstrand i Oslo, solnedgang og blå himmel i bakgrunnen

    Og det er ingen ende i sikte.Det nye Deichmann-hovudbiblioteket vil vere ferdig i 2020 som eit av verdas mest moderne bibliotek, plassert i ein imponerande bygning som ytterlegare styrkjer ei attraksjon for dei som er interesserte i moderne arkitektur.Det nye Munch-museet opnar sine dører i 2020 for å ta imot eit aukande antal besøkande.Til sist vil eit nytt nasjonalmuseum, som opnar i 2021, stille ut eldre og moderne kunst og bli det største kunstmuseet i dei nordiske landa.

    Utan tvil held populariteten til Oslo fram å stige.Ein indikator er kapasiteten til hotella i byen, som har auka med 17 % frå slutten av 2018 til 2020, spesielt i sentrum og Barcode-distriktet—det kjente arkitektoniske objektet nær det nye operahuset. Airbnb-bestillingar har også auka med 21 % frå 2017 til 2018.

    Auke i talet på passasjerar

    Kulturelle attraksjonar som ein spennande designscene, musikk og moderne arkitektur kan nytast heile året. Oslos kjende atmosfære gjev besøkande ei unik oppleving av ein moderne nordisk hovudstad, uavhengig av vérforhold og temperaturar. Samstundes som den jamne auken i forretningstrafikken, gir dette stort potensial for reiser utanom sesongen. Talet på passasjerar har auka tilsvarande, spesielt i fritids- og VFR-segmenta:

    Analyse og tal for Oslo som ein destinasjon

    Analyse og tal for Oslo som ein destinasjon

    Ein levande forretnings- og startup-scene

    Apellen til Oslo er ikkje berre avgrensa til turisme. Ein del av "det nye kule" er ein levande startup- og forretningsscene. Forfattaren av ein artikkel i Forbes skriv at "Oslo er for tida den europeiske startup-huben ein bør følgje med på, medan Noreg leiar i startup-investeringar i Norden." Oslo-baserte teknologiselskap som Huddly har blitt internasjonale leiarar innanfor sine marknader.